September 01, 2009

Spotify

Jag älskar spotify, men måste de vara så förbaskat smarta?!

Det är ju inte riktigt kloka!

De vet att alla hatar reklamen... Som ingen förövrigt har gjort nåt kul med, är så trött på dessa "radioröster" som stöööör! Gör nåt kul istället!

Så nu när den förbaskade reklamen börjar trycker jag alltid på mute. Stänger alltså av ljudet så jag slipper höra skiten.

MEN NU!

Nu har spotify varit så smarta att de PAUSAR reklamen tills jag sätter på ljudet igen! Jag MÅSTE alltså lyssna på den här skiten innan jag kan fortsätta.

SLUTA!

3 comments:

Peter Hagander said...

men du, nu när du kan få spotify i din iPhone så bör du ju betala för Spotify å då slipper du reklamen. så bra! ;)

Anonymous said...

även när du drar ner volymen?

becka said...

JA! Det är helt sanslöst!

Det går inte att ha den allra lägsta volymen heller, du måste ha så att det går att höra att någon är där och stör.

AH!