September 13, 2009

Nu är jag där igen...

Ännu en gång sitter jag och funderar på vad jag skall bli.

Vad ska jag göra om ett år när Hyper är över?

Vad är min grej?

Till min hjälp har jag nu gjort en massa tester.

Som vanligt blir jag besviken när resultatet kommer fram.

Inte är det lejontämjare direkt.

Teknik & tillverkning /Energi
IT/Data

Du är en sån person som människor vänder sig till när de vill ha goda råd, och du är mästare på att leverera en lösning på problemen. Mest av allt gillar du praktiska problem där ditt sinne för logik sätts på prov. De som känner dig skulle framför allt beskriva dig som pålitlig, noggrann och praktisk. Du är inte direkt rockstjärnetypen utan verkar snarare i det tysta. Yrkesmässigt passar du in i IT-branschen, samt i teknik och tillverkningsbranscher, där du kan få programmera, kalkylera, planera och vara superpraktisk i lugn och ro. Det är inte osannolikt att du i framtiden kommer att klättra på karriärstegen och få ta en hel del ansvar i ditt arbete
.

Jaha?

Energi? IT? Data?

HJÄLP!

2 comments:

Anonymous said...

Dom missade det där med att du ska bli våran nya president och därmed VISST har Rockstjärnestatus!!! :D

Frida said...

Jag vet hur det är, när jag gjorde min andra praktik var jag så glad för jag trodde verkligen jag hade hittat rätt, men sen blev det som det blev, och nu är jag där igen, söker jobb utan att ha en aning om vad jag vill bli. Men för en gångs skull känner jag mig inte stressad, utan det känns befriande, jag kan välja precis vad jag vill, och så får jag se om det är nåt för mig eller inte :)