October 23, 2009

Känd från TV

Idag var jag tillsammans med resten av Cornhole Gaming Enterprises på Näringslivsdagen. En mässa i Telenor Arena där tex. Almi, Regionen och andra företag ställde ut.

När vi gick där inne var det en gubbe som stirrade jättemycket. Skitläskigt.

Sen fick jag reda på varför..

Han kom fram till mig och sa:

DET ÄR JU DU PÅ TV!

VISST ÄR DET DU PÅ TV?!


Ehm.. nej? Det är inte jag. Vem tänkte du på?

DU BARA MÅSTE JU VARA HON BUKTALAREN!

BUKTALAREN "ZILLAH OCH TOTTE"




Hon den töntiga tjejen med en apa!

Tack för den!

Måste bara tillägga att jag dock gärna skulle vilja kunna buktala...

1 comment:

Anonymous said...

DET ÄR JU DUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Hahaha, nae, seriöst, vet inte om jag tyckte det var skitlikt. Men bättre än vad min ena kusse fick höra: hon var minnsann lik Boy George!! KRAM!