October 14, 2009

SENASTE NYTT

Idag var jag hos frisören och då är det helt tillåtet att läsa skvallertidningar som Se & Hör.

Det hör till!

Vilka scoop de har!

Här kan vi läsa att Martin och hon från Let´s Dance har gått skilda vägar.. MEN HUR SKA DE GÖRA MED BARNET?



Vilket barn? Var det så längesen jag klippte mig?

Men ok, kan ha missat den där graviditeten.

Skönt att de är överens i vilket fall.


VA? " Efter separationen delar Martin och Cissi på vårdnaden om barnet"

Vårdnaden om Cedyz.. som de tänker ha kvar. Jahaa.. så efter separationen så hade de tänkt HA KVAR sitt barn! Finns det några alternativ undrar jag? Vad hade de tänkt göra?

Hm, okej. Vet inte om det är växthuseffekten eller vad det är som har gjort att Martin och "Cissi" fött ett barn som ser ut att vara ca 12 år och har en något brunaktig hudton.

Läser man vidare i texten ser man:


Jaaahaa.. Den fd. brottaren och hans fd. dansande ex flickvän ska dela på kostnaden (100 kr/mån) som går till deras FADDERBARN!

Kom igen.

Jag tror jag börjar gråta snart.

No comments: