May 27, 2010

Dagens

Befinner mig: På jobbet i sittande ställning.
Har gjort: Jobbat, ätit lunch med storebror och pratat lön.
Ska göra: Titta på andra semifinalen i eurovision. Innan dess måste jag hinna sammanställa mina tips inför kvällen och hålla i en matchning mellan tjej och mentor.
Mår: PRIMA! Ingenting att klaga på faktiskt. Härliga tider.
Behöver: Fler steg i stegräknaren och godis. Jag är jättesugen på godis. Men godis mitt i veckan är ju förbjudet. Så vad jag egentligen behöver är färre förbud.
Väder: Lite blandat. Sol, moln, varmt, kallt. Blir inte riktigt klok på vad som händer. Men jag hatar när det är för varmt och jag börjar svettas så det här är riktigt bra.
Klädsel: Ser ut som prästens dotter som ska gå på kyrkans barntimma. Vit blus med volang, jeans och dundersnygga joggingskor. Har pumps i väskan men är för lat för att ta på dem.
Musik: Bidragen till ESC såklart! Har Serbiens bidrag i huvudet. Jädrans va bra den är. Annars smyglyssnar jag lite på Gyllene Tider.
Längtar efter: ESC ikväll med Fredrik. Vi ska sätta poäng och ha det mysigt. ELLER HUR FREDRIK?! Han måste.. Annars längtar jag efter familjen i Blekinge och midsommar!

Tack Frida för inspirationen! Hennes blogg hittar du här: http://www.fridasofia.se/blogg

1 comment:

Frida said...

Åh, tack för länken!

Jag har själv snott idén från någon/några andra för flera år sen :)

Jag har en lista på kanske 20 olika punkter sparad, och så väljer jag ut vilka jag känner att jag har nåt att skriva om just för dagen. Rätt enkelt om man inte orkar hitta på något att skriv men vill uppdatera :)

Kram!