May 27, 2010

Okej, sista gången.. för nu

Jag vet att jag börjar bli lite tjatig om kungahuset och vad jag tycker om det men jag måste bra säga en sista sak.

Jag tycker att Madde ska sluta gömma sig i USA. Hur grymt hade det inte varit om sveriges lilla prinsessa gick ut i media och sa:

Killen jag var tillsammans med var ett as. Jag vägrar att behandlas på det sättet och det ska ingen kvinna eller man behöva göra!

Istället sitter hon i en lägenhet på fifth ave i New York och trycker. Flyr landet, "sjukskriver" sig från jobbet och undviker media.

DET ÄR INTE DU SOM GJORT FEL - DET ÄR HAN!

Vilken förebild hade inte hon blivit om hon bara stod på sig istället för att gömma sig? Det hade verkligen varit något för Sverige i tiden.

2 comments:

Anonymous said...

HÅLLER MEEEEEEEEEEEED!! Hon loosade nu istället.

ksverklighet said...

det hade faktiskt varit coolt! kanske skippa endel gamla seder och regler för kungahuset??
trots att jag faktiskt vill ha kvar dem - men jag vet egentligen inte varför?!