May 19, 2010

Sexy Salad

Idag hade vi Sexy Salad som lunch på kontoret. Det är inte jag som bestämt det namnet.. tycker det är ganska fjantigt men vi hade jätteroligt.

Sexy Salad innebär att alla tar med sig en eller ett par ingredienser sen häller vi allt i en stor skål och Volá! det blev en jättegod sallad tillsammans.


Vad som gjorde det hela extra roligt var att Donald bjöd på vin. Hans egna vin som odlats i Libanon. Grymt gott.. Lite för gott... Jag känner nu att jag inte skulle ha druckit två glas vin till lunch.


Kolla så fin salladen blev! Massa grönsaker, fyra olika ostar, skinka, frukter, oliver mums! Det bästa av allt var de mörkbruna kornen som jag strödde över det hela.


Det mörkbruna är choklad.

CHOKLAD PÅ SALLAD ÄR GRYMT... iaf efter två glas vin..

1 comment:

Emilie said...

Wow vilken rolig ide! Den ska jag komma ihåg till något passande tillfälle :)