May 24, 2010

Promenad med Karro

I fredags eftermiddag gick Karro och jag en härlig promenad. Från Vasastan, Kungsholmen, City, Gamla Stan (stop för fika) sen fortsatte jag till Södermalm. Denna långa promenad passade oss båda riktigt bra eftersom Karro med har skaffat stegräknare.

Någonstans på vägen såg vi det här konstverket:



En kontorsstol med en ananas och smält glass (eller fågelskit) fasttejpad på en lyktstolpe.

KONST(IGT)

Efter denna långa promenad tog vi en fika i Gamla Stan.

Kolla sizen på den kanelbullen!

1 comment:

KARRO said...

Den där promenaden satt finfint. funderar fort. på den där byggnaden på "ön" mellan alla vägarna... kanske ska ta och googla, haha =).

Jag tror stenhårt på att de va fågelskit!

Megakanelbulle tjohej alltså.
De blev ju inget vapiano, tror du kön va 30 min och ngn (inte jag efter bullen) va hungrig så fick ta ett ok pizzahak på väg hem ist, inte alls lika bra men men men.

nu blir de tentaplugg, peppa peppa peppa!!!!

x