May 17, 2010

Examen!

Som sagt så tog jag och de andra sista BM eleverna på Hyper Island examen i onsdags.

Dagen började med champagne, eller ja.. ASTI för min del. Champagne är äckligt! Champagne ska vara billig och söt!

En bra start på den dagen..


Sen var det dags att presentera varandra. Jag hade kontaktat Ronjas syskon och fått veta smaskigheter om henne som jag gärna delade med mig av för resten av klassen och våra familjer... Pappa kom och lyssnade, det var jätteroligt!



Sen gick vi ut i BLÅSTEN och åkte båt med middag och drinkar.




Denna bilden är min absoluta favorit. Min söta Annelie ser verkligen ut att blåsa iväg!




Karolina visar sitt vackra leende och Lova tar för sig av gratis drinkarna!

Efter den svajiga båtturen bar det av till Lisas Sjökrog!



Här bjöds det på en och annan Hot Shot. Ungefär vid den här tiden börjar en efter en droppa av.. åka hem till sitt.

Men inte jag och Emilie vi höll flaggan i topp natten lång!

Titta på denna hatten! Så snygg är hon!


Efter Lisas bar det av till nya Harrys - Sliver. Det var riktigt roligt! Bra musik och goda drinkar..

Och här har ni dem.. sista BM klassen! Tack för två lärorika år!


No comments: