April 15, 2012

Dåligt samvete är den sämsta huvudkudden

Igår kväll hade Annelie sin födelsedagsfest.

Vi var några stycken som samlades på Fredriks kontor innan vi gick till Annelies kontor där festen var.

Från ett kontor till ett annat helt enkelt.

Väl hos Annelie flödade glowsticksen för fullt och jag kunde inte hålla fingrarna borta. Pyntande mig själv med ett gäng och minglade runt lite.

Någon gång under kvällen händer dock det oförlåtliga.

Det börjar oskyldigt med att jag vill byta musik. Följer efter några in bland datorerna och DÄR av alla ställen råkar jag spräcka min glowstick.

Minst två skrivbord med datorer på (och en vägg) blir precis prickiga av den självlysande sörjan.

BRA JOBBAT!!

Som tur är gick det bort lätt med blöt trasa men jag fick så himla dåligt samvete.

Och det hänger kvar fortfarande.

Så, istället för att sova är jag nu vaken och orolig. Dåligt samvete är igen bra huvudkudde.



No comments: