April 10, 2012

Jag har lärt mig en läxa

Öppna aldrig dörren utan att kika vem det är.

Jag stod och lagade mat när det ringde på. Trodde det var Fredrik som kommit hem från jobbet så jag öppnade utan att tänka mig för.

Utanför stod en man. Nu kanske du tror att jag blev rånad eller något.

Det kan man på ett sätt säga att jag blev.

Rånad på min fritid.

Mannen utanför kom från styrelsen i huset där vi bor. Han sålde på för fullt och nu är jag (förlåt älskling) och Fredrik tydligen intresseanmälda till att vara med i styrelsen!

Hahaha!

Jag har inte besökt ett enda sånt möte. Inte deltagit i gårdsfester. Inte en enda gårdsstädning heller!

Det är verkligen karma som kommer och biter mig i häcken!

Vad ska jag göra nu?!

Jag måste byta mobilnummer och vi måste verkligen flytta.

Visningar i helgen Fredrik?!



No comments: