April 27, 2012

Yey! Vilken helg!

Ja, vilken helg jag har framför mig.

Om en liten stund ska jag åka till Centralen för att hämta storasyster som kommer och hälsar på.

Jippie!

Vi åker hem till oss och tar ett glas vin innan vi möter upp storebror och Maria för en god hamburgare på stan.

I morgon blir det ut på stan en sväng och fixa lite småsaker inför Dublin. Kan tänka mig att syster vill shoppa loss lite och fika "Stockholmsfika"(stor chokladmuffin och kaffe latte).

Sedan vinkar vi av syster och hon åker vidare till några vänner. På kvällen blir det packa (!!) och somna till en film med Fredrik.

På söndag morgon smäller det till på riktigt! Då åker jag, Karro, Emilie och Sara till DUBLIN!

Shoppa, dricka Guinness och skratta en massa!

Det enda som är spikat på riktigt är Guinness-fabriken. Något lite halvboring museum med hela tillverkningsprocessen men när man är klar där tar man sig upp på övervåningen där det finns en SKYBAR med utsikt över hela stan + GRATIS ÖL!

Även fast vi inte är några Guinnessfan så är gratis alltid gott!

Och gillar man inte öl finns det alltid Irish Coffee, eller hur?

No comments: