April 12, 2012

Söker lite sällskap

Jag:
En glad tjej på snart 26 jordsnurr.
Jag gillar musik och saltlakrits. Reser gärna till Kina eller någonstans man kan titta på fina byggnader. Jag tycker om att se livet från den ljusa sidan och blir sällan arg. Dock är jag långsint, en mindre vacker egenskap. Har fobi mot ormar och funderar att söka hjälp mot detta. Tycker dock om de flesta andra djur och Eurovision Song Contest. Tittar gärna på seriös tv (vilket är SVT och inget annat) men tycker även att Jersey Shore har sin charm. När jag går på fest brukar det sluta med en mänsklig pyramid innan jag går hem, hemgången sker relativt tidigt då jag uppskattar sömn mer än efterfest.

Jag söker dig:
som vill vara mitt sällskap på Gröna Lund den 16 maj, då Maskinen spelar. Du behöver inte kunna alla texterna eller klappa i takt.

Tveka inte att höra av dig.

4 comments:

Emilie Sörensson said...

Jag hade gärna varit ditt sällskap! Fast jag känner att pengarna måste sparas till USA! Bara 53 dagar kvar!

elin said...

jag önskar jag kunde vara sällskap!!

Annelie Ortiz Nilsson said...

Jag hänger med!!! Måste ändå köpa årtskort! :) Bara 200 kr och då får man gå in och kolla på alla spelningar. WoopWoop!

ksverklighet said...

53 dagar är ingenting! Du är snart där ;-)