April 24, 2012

Jag står inte ut!

Med att bli ofredad på det här sättet!

Jag satt och googlade bilder som jag skulle ha till min omslagsbild på Facebook, töntigt jag vet.

Men i vilket fall, jag googlade.

Sökte på vårbilder, tänkte att det skulle vara trevligt med några körsbärsträd eller vitsippor.

Men då.

Mitt i allt detta.

Händer det oförlåtliga.

Istället för att få upp bilder på fin natur ploppar det upp...

... ORMBILDER!!

Vilka puckon tycker att det är ett trevligt vårtecken?

Som många av er redan vet har jag en nästan sjuklig fobi för ormar. Det är det värsta på jorden. Jag skulle kunna offra både några armar och ben i vetskapen om att alla ormar på hela planeten försvunnit. Dött ut. Utrotade. You name it.

För nu, nu kan jag inte ens googla vårtecken innan de dyker upp.

Äckliga, dumma, förskräckligt läskiga djur jag hatar dig!

No comments: