April 19, 2012

Disturbing the peace

Igår jobbade jag sent. Vi höll en utbildning för blivande mentorer och det var en toppenkväll.
Innan vi drog oss hemåt tog vi ett glas vin på Sturegallerian för att fira.
Runt 22.30 vikande jag av mina kollegor och gick mot bussen.

Sen blev det lite obehagligt.

Ett stort gäng med killar var dryga och följde efter mig. De ropade saker och var allmänt obehagliga.

Då ringer jag Fredrik och pratar lite. När vi lagt på så fick jag en idé!

Jag ska inte stå här i bussturen och börja gråta av obehag.

Jag ska tuffa till mig!


Jag påverkas mycket av musik och tänkte att jag skulle köra igång nåt som skulle få mig att bli stenhård.
Det tuffaste jag kunde komma på som jag faktiskt gillar var Ludacris.

Kanske inte stenhårt men Rollout funkade verkligen!

Kände mig så säker och cool när jag sjöng med i:
Get out my business, my biznass
Stay the fuck up out my biznass, 'cause it's mine, oh mine
Så var det och jag kom hem i ett stycke!

No comments: