March 28, 2013

Dagishämtning!

Idag hämtade jag mina sockertoppar på dagis!

Så fina barn att jag blir sugen på att kidnappa dem.

Först hämtade jag Max och han blev så glad när jag kom! Men sen tittade han undrande på mig och frågade:

Har mamma glömt att hämta mig i dag?

Ha ha, sötnöt!

Vi hämtade Jakob och traskade hem och hade filmmys till Robin Hood.

Hade glömt hur sorglig den är, eller så fattade jag det inte som barn. Nu satt jag och fällde ett par tårar i smyg när de fattiga inte fick behålla det lilla de hade.

Hua!

Men allt löste sig till slut.

Däremot fick jag en lätt hjärtattack när jag såg den här:


Sol tur väl är bara en leksak.

Men för mig med fobi är det nästan lika illa som en äkta. (Det tog emot att ens böja mig ner och ta den här bilden.)

Efter filmen packade jag in barnen i Minin och åkte vi ner till Mandeltårtan och fikade med barnens mamma och mormor. Mysigt!

Vem har sagt att Mini Cooper inte är en familjebil?


Det gick alldeles utmärkt!

Ser fram emot en påskhelg i familjens tecken.

No comments: