March 31, 2013

Tillbaka i civilisationen

Då har vi anlänt till Ronneby efter några dagar på landet. På vägen stannade vi på Ikea i Kalmar och det var nog den galnaste rundan jag gjort där.

Tobbe åkte gungpåse:


Emilia satt i ägg:


Jakob (5 år) och JAG (snart 27 år) åkte kundvagn!

Efter Ikea blev det speed shopping i Modehuset.

Jag köpte BYXOR. Värsta fladderbrallorna som vi får se om jag vågar bära.

För att väga upp de barnsliga aktiviteterna på Ikea köpte både jag och syrran ett varsitt hårnät!

Sjukt tantigt men jag tror verkligen det är bra.

Tänk dig att du på kvällen tvättar och fönar håret, kanske gör några lockar också. Skulle du då sätta upp håret med en klämma eller hårband får du ju ett märke! Och sova med hår i hela ansiktet tycker ingen om.

För att motverka detta måste jag motvilligt erkänna att jag under den senaste tiden sovit med DUSCHMÖSSA!

Tyvärr prasslar den så hårnät är min nya grej.

Skratta ni nu! Men det är jag som kommer vakna upp med finfin frisyr!

Testa vettja!

No comments: