March 01, 2013

Full fart mot helgen!

Då var det äntligen fredag igen. Denna veckan har varit så bra att den gärna hade fått pågå några dagar till.

I onsdags blev det lyxigt värre. Karros mamma Ulla är i stan och lagade mat till mig, Karro och Annelie innan vi skulle vidare på event.

Hemmarullade köttbullar och äppelkaka på det satt så fint!

Efter det var de dags för medlemsevent på Make Up Store. Alltid trevligt och alltid 20% i rabatt!

Temat var cocktail och visst var vi tvungna att smaka på en sån också.

Fick träffa världens bästa makeup tjej också som egentligen har slutat i den butiken. Hon har lärt mig allt jag kan om smink så det var kul.

Fick med mig lite goa grejer hem såklart:


Den gula påsen är en vinst från lotteriet! Självklart lyckades jag kamma hem andrapriset.

Ja, jag och lotter har en speciell relation. Brukar lyckas vara en riktig turgumma.

Tror till och med att jag kan bära skulden för K-Marknads konkurs. Allt detta godis som handlades för lottvinster måste slitit hårt på likviditeten.

En mycket trevlig kväll med Karro, Annelie och Sara på MUS i vilket fall.

Igår var det After Hub, AW på kontoret. Hängde kvar en stund innan jag följde med en kollega till Kåken. Där jobbar halva Ronneby och deras pulled pork smakade förträffligt! Skoj!

Och nu är det helg om några timmar.

Bara att sätta fart, MOT HELGEN!

No comments: