June 26, 2013

I väntan på bilder

Då jag helt glömt bort att ta med mig kamera har jag inte några bilder från årets midsommarfirande. Dock hade Karro och Sara med sig och med dessa fotades det flitigt. Men i väntan på att dessa stunder som fastnat på bild delas tänkte jag bjuda på några minnesvärda stunder från årets midsommarhelg:

Ed sätter sig i poolen istället för att sätta sig på stolen.

Adam & Emil 14 & 16 år bjuds in till festen, och alkoholen.

Kaffet kvar på köksbordet och inte i båten med oss.

Kvinnor är starkare än män, efter 03 hade pojkarna somnat.

Vi är grymt bra på att riva ut döda träd och elda upp dessa.

För många vinnarskallar och dåliga förlorare i samma sällskap kan ge jobbig stämning.

Engångsartiklar är det nya svarta.

Tonfiskrullar funkar till allt.

Det är rofyllt ute på Lillesjön.

Mygg bits.

Mitt lag fick 22 poäng i årets music quiz, motståndarna 9.

Och den sista:

Har du inte tid att klä midsommarstången fungerar förra årets alldeles utmärkt. Vintage!

No comments: