April 08, 2014

!!!BARCELONA!!!

Nu är det bara tre veckor kvar tills jag, min kära syster, en av hennes bästa vänner och hennes lillasyster åker till Barcelona!

Trots att jag egentligen ska lägga vartenda öre jag har på möbler så längtar jag verkligen. Vi bokade resan för flera månader sedan och det har känts så långt fram i tiden. Men nu är det snart dags!

Det kommer bli grymt!

Emilia har dessutom kommit på världens bästa idé!

Vi åker en kort sightseeing-buss runt hela stan. Får se lite Gaudi och kyrkor - sen har vi resten av tiden till shopping! Det passar mig utmärkt, jag har inte shoppat sedan regalskeppet Vasa gick på grund 1628.

Jag har bara några saker kvar att fixa innan avfärd:

- NYTT PASS
- Önska mig lite euros i födelsedagspresent
- Hitta trevliga mat/sangria oaser i stan

Kan du hjälpa mig med något av detta? Hör av dig!

No comments: