April 17, 2014

Påsk!

Nu har min påskledighet börjat. Efter att ha firat storebror på födelsedagen igår packade jag ner min bettskena och tog flyget till Ronneby.

Underbart vårväder och vi har redan hunnit med så mycket.

Ledigheten fick en kickstart med besök på spa. Bubbla runt i de olika poolerna med Emilia och Jakob var riktigt gott.

Åkte vi hem till mamma och pappa för att äta bland det godaste jag vet: torsk i ugn! Ah, det är så bra!

När pappa åkte till tennishallen tittade mamma och jag på några youtube-favoriter. Den 80-åriga damen som dansar salsa till exempel. Hon är helt fantastisk och jag börjar gråta varje gång.

Sent på kvällen gick jag hem till syster en sväng, en kopp te och lite mys bara hon och jag.

Den här påsken har börjat bra med andra ord!

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Polisen i Karlskrona. Nytt pass!!!

Är lite nervös inför fotograferingen.

För om jag skulle göra något så jag hamnar i tidningen kanske de tar min passbild.

Vill inte se ut som en galning!


1 comment:

Anonymous said...

jag blev så FUL på mitt senaste pass, hatar det så sjukt mycket! kände mig nästan fin när jag gick dit och sen blev bilden så himla b. hon i kassan bara: "det blev väl bra va".

FYYYYY! och detta ska man dras med i fem år till...