April 15, 2009

Då var det dags igen...

Idag är det min första dag på praktiken efter påsken. Fick mig en extra dag ledigt eftersom det inte fanns några lediga platser på flyget till sthlm i måndags.

Men när jag kom hit idag vid 9.00 så var allt låst och igenbommat! Inte en människa!
Första tanken var att jag hade glömt ställa om klockan till sommartid, men det var ju ett tag sen...

Andra tanken var att de allihopa bestämde igår att "Imorgon tar vi ledigt!"

Provade att ringa chefen, men hans telefon var avstängd. På andra sidan vägen såg jag en bänk i solen, jag satte mig där och plockade upp datorn ur väskan. Tänke kolla om det fanns något trådlöst internet så jag kunde läsa mitt mail där det stod att jag var ledig idag. Men så fort jag satt mig kom någon som låste upp. Men trots att det kom någon så är det dött på kontoret idag, alla är sjuka eller borta.

Så jag har väligt svårt att komma igång! Ska lyssna på lite pang prego så får jag energi!

Vet inte om jag har tjatat tillräckligt om pang prego. Men det är seriöst riktigt roligt!

Klicka här så kommer ni till Pang Prego!

Hoppas att ni alla har haft en riktigt härlig påsk!

No comments: