April 20, 2009

Wii

Igår spenderade jag och Fredrik en härlig dag hemma.

Vi spelade Wii - Mario Kart, det var skitkul tills Fredrik surade ihop.

Vi stängde av när han inte kunde sluta ropa:

DET ÄR JU HELT OREALISTISKT!!!

Det som var orealistskt var alltså INTE att han körde motorcykel med en dinosurie, eller att han fångade stjärnor som gjorde honom skitsnabb eller att en svamp får honom att växa till dubbel storlek.

Utan det som var totalt orealistiskt var att blev omkörd...precis innan mål.

3 comments:

fredrik said...

hahahah det var ju helt orealistiskt! buuu!

Krångelolina said...

Åhh det låter ju barnsligt roligt!!!
Hahhaa.. pojkar/ män.... suck ;)

Åhh jag veeet jag veeeet! Jag bättrar mig till onsdag, kan du leka då? Imorgon är sista dagen mammi är här. Hon och pappa bor hos mig hela kvällarna för de MÅSTE bara fixa det och det och städa och skura och hej och hå även om jag inte vill.....
å sen måste bara pappa dricka 5 koppar kaffe och då har hela kvällen gått...
Jag har iaf fått nya gardiner i vardagsrummet. De passar såå mkt bättre. Du får kolla men först måste jag se ert place!!!

PUSS PUSS PUSS

sara said...

Men du är ju en liten tant beckie.. Du vet en såndär som du skrev om förut i ett inlägg.. ;)