April 27, 2009

Helgen v. 17

Här följer en sammanfattning av helgen v. 17

Fredag: Storebror ringde precis när jag kommit hem från praktiken så vi följde med honom och hans entourage :D till AG 925 (?)

För det första höll vi inte på att hitta dit, det låg i en helt vanlig trappuppgång. Det kändes som att vi skulle in på värsta svartklubben. :)

Stället var rätt coolt faktiskt. En gammal silverfabrik.. Med betoning på fabrik! Men med den godaste mojiton jag har hittat i den här stan.

Lördag: blev det den vanliga skagenbaguetten och trion på kaffe katten med Fredrik. Det var nog trejde lördagen i rad? Men det är lika mysig varje gång.

På kvällen var vi på Sonjas Grek. Deras parmesanrisotto är ju helt otrolig.

Vi hade ett bråkande par brevid oss. Det var helt sjukt! Kunde ju inte låta bli att lyssna! Jag trodde att hon skulle hälla vinet i ansiktet på honom och rusa där ifrån.

Efter en underbar middag ramlade vi hem och såg Robinsson... Jag tror vi somnade efter det? :D

Söndag: åkte jag till Västerås för att träffa Annelie. Hon skulle hälsa på sin "vän" där och jag och Lina passade på att träffa henne när hon var i Sverige. Hon praktiserar i London fram till juni.

Det var jättemysigt att träffa henne, som vanligt.

Idag är det för mig tisdag, fast egentligen måndag. Men på fredag är det som lördag vilket gör måndagen blir till tisdag. YEY! Hoppas någon hängde med.

Kul att du orkade läsa allt, ha de bra :)

1 comment:

Annelie Nilsson said...

Haha! "van" gillar du citerar mig i din blogg :D skrev faktist inte van i mitt senaste inlagg :P