April 20, 2009

Helgen v. 16

I fredags firade vi min brors födelsedag. Först en snabb runda hem till dem med paketavlämning och tårta. Vi hann även med att svepa en flaska champagne innan vi gav oss iväg för lite käk.

Efter en cheesy-cheese-cheeser gav vi oss iväg till tikki room?!

Vilken turistfälla som Fredrik kallade det.

Drinkarna var i vulkaner! Med eld o allting!







Jag och Maria svepte drinkarna med hull och hår. Jag tyckte att det var skitcoolt med brinnande drinkar. :D

Av någon anledning hamnade vi på ett 18-årsdisco (Debaser Medis).

Jag och Maria totalt tokdansade!

Medan Fredrik och Petter stod och skämdes...

2 comments:

Annelie Nilsson said...

Vilka coola drinkar. Du maste ta mig dit nagon gang!!! Saknar dig!! Puss <3

Karro said...

Åhhhh jag tyckte också drinkarna såg coola ut =).

hahaha..a. kan se de framför mig när du och maria shakar loss på dansgolvet. Härligt härligt.

Vi måste ta en utekväll snart igen. det var på tok för längesen sist!

PUSS