April 27, 2009

En anledning..

... till att byta till Tele2 :)

De förstör alla dokument med sina kunders ip-nummer. Vilket gör ipred-lagen helt onödig :)

Visst, har det funnits mindre bolag som Bahnhof som valt att inte spara information om sina kunder. Men att Tele2 som man ändå får kalla en av de största operatörerna går ut och gör samma sak är lovely!

Honey, ska vi byta till dem?

Musiken i iphonen behöver bytas ut och jag vill ha nya filmer!

Ja menar, ni kan inte seriöst mena allvar att jag måste gå ner och HYRA filmer igen? Men vad ska man annars göra? Vänta tills de kommer på TV? :D

Nej, nu tar vi o byter till Tele2 istället och laddar ner som vanligt igen!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ipred/article5007323.ab

1 comment:

karrokarrokarro said...

GRYMT!!

Jag som hade tänkt att byta bort mitt kassa tele2. Dock är det nog för jag har sämsta hastigheten typ, men även billiigaste säkert. Kanske bara ska byta upp mig lite då istället för här är en till som behöver uppdatera kära iphonens musik.

Ses snart men först måste jag bara hetsa bort min uppsats som har lite smått panik.

PUSS PUSS