April 09, 2009

Skärtorsdagen

Nu har jag vaknat upp i min egen säng i Ronneby igen. Tidigt såklart..! Äntligen ledig och vill sova ut, då vaknar jag en halvtimma efter klockan skulle ha ringt om det var en vanlig dag.

Så, är det allt som behövs en arbetsdag? En halvtimmas extra sömn- så är jag jättepigg?

Idag är det skärtorsdagen, hade jag varit kvar i sthlm så finns risken att jag och karro hade fått nåt infall och klätt ut oss. Om man tänker efter så var det inte jätte många år sen vi slutade faktiskt. :D
Karro påminde mig om att det sista året vi gick påskkärringar så hade vi solglasögon på oss för att ingen skulle känna igen oss. Antar att det var för att vi var alldeles för gamla för att gå runt i området och tigga godis.

Men, döm oss inte!

Ni köpte ert godis... vi fick det gratis!



Det här skulle kunna vara Karro och jag... Karro är den långa blonda till höger och jag är den brunhåriga tjocka ungen som lagt beslag på godiset.

2 comments:

karrokarro said...

Hahahhahaha!
Hahahhahahhahhahaha!!!
Hahhahaaaa!

Så klockrent =). Åh bilden är ju grym! Minnen för livet.

PUSS

karrokarrokarro said...

Tjooohooo!!

Bloggar å bloggar, kladdar lite vardaginfo mest. Johanna och jag började efter att hon flyttade så vi skulle kunna följa varandra. Trodde jag hade sagt det =). Hihi, nu får du iaf läsa, nåt roligt emellanåt kommer det alltid.

Komsi tillbaka snart så vi kan fika. Bjöd mammsi på teet ikväll och hon gillade det mycket! =) det är superdupergott på kvällen, jag kommer bli stammis på svenska bär.

PUSS PUSS