March 25, 2011

Nästa vecka

Blir en utöver det vanliga!

Förutom att det äntligen är sommartid = ljusare kvällar så händer det så mycket spännande grejer.

På måndag ska jag tillsammans med Annelie, Lina och Emma se - ROBYN på Cirkus (inte Berns)! Jag tror hon kommer bjuda på en riktigt bra show. Tyvärr har jag inte lyssnat så mycket på senaste skivan så jag sitter just nu och kör Body Talk på repeat. Jag är lite efter vad det gäller henne, Robyn för mig är fortfarande Do you really love me, silverjacka, och den vita DATE-parfymen (som luktade illa).

Som att inte EN konsert på en vecka vore nog ska jag på fredag tillsammans med Fredrik, Petter och Maria se BOB HUND!

Hallå?!

bob hund

Det händer inte ofta att de smyger ut från stenen de bor under och spelar. Det kommer bli fantastiskt att se dem live.. igen! Jag hoppas att de får för sig att spela några gamla godingar för Fredrik och Marias skull. Vet inte om de överlever annars... Senaste skivan är lite special men ändå - de är verkligen underbara bob hund! Senast jag såg bob hund var jag 16 år. Stod och frös på en kajplats i Karlshamn och blåste såpbubblor. Innan bob hund tog över Karlshamn spelade Soundtrack of our lives och Ebbot vägrade börja sjunga innan alla satt sig ner.

Där satt jag snällt på parkeringen och väntade...

1 comment:

Annelie Nilsson said...

rättning: det är på Crikus hon spelar :)