March 01, 2011

Och så var de tre...

... det här är vi som jobbar på Stella!

1 comment:

KARRO said...

Detta är ju rätt läskigt!

En vän på jobbet skulle gå med i tjejzonen vilket hon sa för ett par dagar sen. Idag tänkte jag att jag ska kolla in vad de är och googlade även upp Stellas hemsida då iom att de har sina likheter.
Givet kikade jag in på er som jobbar där och log åt din fina bild. Hade tänkt dra iväg ett mess till din stellamail bara för att "visa" att jag varit där och sett dig men så gjorde ja inte de.

MEEEHHHH sen HÄR så har du länkat till denna sidan.
Asså ja tror jag aldrig besökt stellas sida förutom idag och då då då skriver du om detta med.

Hmmmm... lite knasigt sammanträffande tycker jag allt de är!

Kanske ett tecken att ja ska söka till tjejzonen, har ju inte åldern inne hos dig ;o)

PUSSSSSS