March 02, 2011

Zumba

Igår kväll var jag på mitt första Zumba pass här i Sthlm.

Det var med blandade känslor jag gick där ifrån. De känslor som blandades var förvirring, besvikelse och köld.

Hur kan man bli så förvirrad av ett så okomplicerat pass? Det är för mig ett under.

Jag måste ge en eloge till alla instruktörer på Hälsostudion (som blev) RON (som blev) Wellness. Ni håller så hög klass! Emilia, Sara, Sofie och så vidare... Ni är bättre instruktörer än på Sats Stureplan! Ge er en klapp på axeln!

Tycker Emilia kan ta och flytta upp! Av flera anledningar.. :)

Förutom min förvirring så kände jag ju även kyla. Det berodde på att jag tränade på vägen hem från jobbet och hade planerat att duscha hemma. Det gjorde att jag inte packat ner någon handduk för det verkade ju onödigt.

När jag skulle gå hade det varit bra att duscha där ändå.. Eller tagit med mig några överdragsbyxor. För där stod jag i knälånga byxor och klackar! Redo att åka hem! Gissa om jag fick en och annan blick när jag korsade Stureplan..





No comments: