May 04, 2011

25 år idag

Ja, då är jag halvvägs till 50.

Eller som någon klok person sa: Nu har du levt en fjärdedel av ditt liv.

Tänk! Förhoppningsvis har jag tre fjärdedelar kvar. Det vore fantastiskt! Jag har ju anlag för att bli 100 år som mormor.

Dagen idag kunde inte ha börjat bättre. Alla fina sms, och videoklipp. Tack, tack, tack!
Systersönerna hade uppvisning! Längtar så efter min familj!

Fredrik hade ordnat fantastisk frukost som bestod av Skagenmacka från Vetekatten! Lyckan är gjord redan där!

Än så länge har jag fått några paket och vilka underbara presenter! En fantastisk jacka som jag trånat efter i flera månader. Ronneby - gör er redo för FASHION!

Annelie överraskade mig på jobbet med två val - ska vi dyka ihop eller takvandra? Hon kommer även måla en tavla åt mig som jag ska få välja inspiration till. Hon är så fin.

Efter lunch bjöd jag kontoret på tårta och det var underbart att höra över 20 personer sjunga så vackert och fira med mig. Maria hade köpt en riktigt vårfin scarf! Tack!

Kvällen kommer spenderas med Fredrik, Petter och Maria på Le Rouge. En av mina favoritställen att käka på.

Tack för allt!

1 comment:

ksverklighet said...

grattis grattis grattis!
sa till ola att jag skulle ringa och gratta... men missade det änså!! så kanske ringer idag (ska bara vila en stund nu...planerar att bli frisk)!
puss och kram