May 24, 2011

78 minuter?!

Igår när jag kom inspringande på träningen precis efter den startat hörde jag instruktören välkomna oss till Body Pump 78.

Body Pump i 78 MINUTER istället för 60?!

Vad är det här?!

Det var halv sex på kvällen istället för halv sju på morgonen då vi brukar gå så att det var nåt annat pass än det vanliga vore inte så konstigt. Några minuter efter mig kommer Karro in. Var tvungen att skvallra att vi tydligen bokat in oss på 1 timma och 18 minuters stenhård syrketräning.

Hon var lika förvånad som jag.

Passet körde igång och efter en halvtimma började jag undra hur det är låg till egentligen. Instruktören kör på så in i! Det finns inte en chans på jorden att hon skulle kunna köra på sådär i en timma till. Inte jag heller för den delen!

Så kom jag på det. Detta var Body Pump passet nummer 78. Ett helt nytt pass alltså.

Passet var verkligen riktigt roligt och jag börjar ångra att jag har satt mitt gymkort på frysning från och med fredag.. :(

SATS, vi ses efter sommarn!

No comments: