May 18, 2011

Freeze bitch

När jag skrev in mig på SATS i våras nämnde jag att jag i längre perioder ibland inte befinner mig i Stockholm. Så ett av mina krav för att skriva på var att jag skulle få frysa mitt medlemskap när jag ville.

Idag ringde jag kundtjänst.

Jädrans bitch alltså. Jag förstår att hon inte är speciellt nöjd över att sitta där och svara på frågor hela dagarna men det är inte mitt fel!

Enligt henne var jag tvungen att bevisa att jag inte var i Sthlm under sommaren. Detta skulle jag då göra genom att ge henne kvitto på att jag ska eftersända min post (det gör jag inte), ändra adress till min tidning (har ingen) eller att min chef skulle skriva på ett papper att jag inte kommer att vara på jobbet i stan.

Enligt henne får jag inte befinna mig i Sthlm om jag ska frysa mitt kort! Inte ens på besök!

Va?! Hon är ju inte riktigt klok.

Blev lite sur och ringde istället mitt SATS center på Stureplan. Där svarade en trevlig pingla och sa att jag absolut får frysa mitt kort juni - augusti. Inga problem!

Tack pinglan!

No comments: