May 09, 2011

Tillbaka

Förra veckan var tung för mig.

25 kanske inte låter så farligt och borde inte kännas speciellt mycket men jag hade inte en bra vecka helt enkelt.

Var inte alls på humör.

Försökte svara på frågan "hur känns det" med ett leende. Födelsedagsmiddagen med Fredrik, storebror och Maria var såklart mycket trevlig. Men inte ens champagne kunde dölja vad som pågick i mitt huvud. Det yttrade sig i de mest märkliga samtalsämnen som jag gärna ville bearbeta:

- Hemlöshet
- Flygbolag jag aldrig skulle resa med och varför
- Psykisk ohälsa
- Världskrigen kom säkert på tal

Efter en helg på landet är jag mig själv igen. Jag är verkligen tillbaka! Woha! Träffa familjen, pussa på systersönerna, hoppa hoppborg och ha kalas gjorde susen.

Har till och med fått lite färg på näsan! Nu kör vi!

No comments: