June 28, 2012

Aaahhh!!! Min dag är räddad!!!

Jag har så himla fina människor i min omgivning som köper överraskningar åt mig när de åker utomlands.

Inte nog med att Emilie köpte Skittles Sour åt mig i USA, idag kom kollegan Geert tillbaka från Rotterdam med KAFFEGODIS!



Det är ju så himla underbart!
Jag struntar i beachen i år!

Det är för övrigt väldigt bra med lite omväxling från alla Skittles. Höll på att smälla av i förrgår när jag spottade när jag borstade tänderna.

Spottet var gult!

Trodde jag blivit sjuk och att levern läckt och gett mig gulsot. Stod och stirrade in mina ögonvitor så att de inte gulnat.

Men sen kom jag på...

... Jag hade ätit alla gula bitarna i Skittlespåsen.

Hypokondriker någon?!

1 comment:

Elenore said...

Om du gillar Skittles och annat amerikanskt godis så har vi ett stort utbud! Har du vägarna förbi Stockholm så titta gärna in i vår butik på Upplandsgatan 6, annars finns vi som webshop också!

www.usagodis.se