June 11, 2012

Uppe bland molnen

Igår vandrade jag Karro och Annelie på Stockholms tak.

Första och förhoppningsvis enda gången jag besöker Kammarrätten på Riddarholmen. Det var alltså rättens tak vi gick på.

Innan de släppte ut oss fick vi göra oss redo med säkerhetslinor och hjälm.

Snyggt värre!











Då var vi redo!




På denna svarta kant gick vi då. På många ställen utan räcken att hålla sig i. För en mes som mig var det här ett riktigt äventyr!





Men det gällde ju att spela cool, inte minst när gullet bakom mig var lite nervös.





Den glade guiden berättade om Stockholm och många av de byggnader vi såg. En riktig historielektion!





Jag vet inte varför jag hade solglasögon på mig.





Men det var väl för att utsikten var bländande!










Tre Converse på rad på ett tak!




Det var en jätterolig erfarenhet och en riktigt bra födelsedagspresent till mig. Tack tjejor!





No comments: