February 09, 2012

Det var bättre förr!

Jag tycker lite synd om barnen idag. De har det verkligen inte lätt. Det är svårt att bli accepterad i gruppen och många känner sig utanför.

Så var det inte på min tid! I alla fall inte om du köpte dina kläder på JC!

Det var det enda du behövde göra. Så enkelt! JC var svaret på många livsviktiga frågor..

Hur ska jag bli en i gänget? - Köp en Completetröja och matcha detta med snickarbyxor.

Vad ska jag ha på mig på skolavslutningen? - Oroa dig inte, JC hade alltid en klänning i just din storlek. Tror du att alla kommer ha denna klänningen den dagen? BRA!

Jag har inget att göra efter skolan, hjälp mig! - Köa utanför JC-rean!

Min Completetröja har blivit nopprig på insidan.. Jag vill inte ha den mer! - Gå då vidare i livet. Till jazzbyxa med kjol över då alltså. Självklart finns även dessa att köpa på JC.

Ah.. Underbara tid..



No comments: