February 15, 2012

Gick på vattnet

Lunchpromenaden igår var nästan en religiös upplevelse.






Promenad på isarna utanför Djurgården. Det gick hur fint som helst men visst knakade det lite inne vid vassen.

Men det fick det vara värt. Så underbart!

Köpte med mig lite thaimat på vägen tillbaka till kontoret. När jag var framme misströstade jag lite när jag uppskattade dagens promenad till endast 6000 steg. Jag vill upp i 10.000 om dagen.

Men varför misströsta?

Jag hade fått fel mat! Dumplings istället för kyckling wok.

Jag hatar dumplings! Så det blev bara att ta på promenadskorna och gå tillbaka.

Den enda som tyckte det var tur var min mentala stegräknare.


2 comments:

Peter Hagander said...

men om du hatar dumplings är det dumt å åka till Kina du..

becka said...

Jag älskar ris!