April 27, 2013

Återhämtning!

Den här veckan har varit full av kalas så idag blir det återhämtning.

Fredrik tycker jag har varit en supertrist flickvän idag då jag bara har sovit.

Men detta kanske förklarar saken:

Måndag - Middag på KB med mina Marior på jobbet. Vin och isterband.

Tisdag - En lugn kväll hemma med Fredrik och Annelie. Lax och chokladbollar. Annelie gillade fisken och frågade efter receptet. Receptet är:
Fyra bitar lax och en påse Abbas citronsås.

Onsdag - Vårstädning på kontoret efter jobbet. Katastrofmycket skräp som skulle slängas och nya möbler att skruva ihop.








Efter det blev det en god italiensk middag med allt vad det innebär.

Torsdag - Sista torsdagen i månaden betyder aw. Av någon anledning kan jag inte gå hem först utan måste alltid stanna till sist.

Fredag - Lunch med storebror och trippeldejt på kvällen. Jag, Fredrik, Karro, Jan, Sara och Ed åt middag på Supper!


Sydamerikansk mat och drinkar med ingefära. Lovely!


Jag fick min älskade cheviche och vi hade en riktigt kul kväll tillsammans.

Vi planerade en resa och om allt går i lås blir det staterna nästa år.

Bra men slitsam vecka!

No comments: