April 17, 2013

You, me and Dupree..Becka!

Igår skulle Petter och Maria äta mysig födelsedagsmiddag. Jag bestämde mig för att crash the party så att säga. Hänga på alltså.

Jag svepte in presenterna från Fredrik och mig, blåste ballong och skrev ett kort.


I ballongen låg det en present såklart, det är ju det senaste.

Kortet var inte vackert.

Jag har verkligen en grej för fula vykort. Vem köper ett sånt här?



Jag.

Det är säkert någon känd tavla eller så men vackert är det inte.

Jag gillar alltså att ge bort mindre vackra kort, för då kan jag smörja in något vackert i text på baksidan. Något som känns mycket finare än vad det är eftersom det är i just det sammanhanget.

På tal om mindre bra födelsedagskort minns jag att Karro har fått julkort när hon fyllde år i september.

Men det blev en riktigt trevlig kväll igår och jag ser fram emot lördagens galej.

Jag vill även passa på att ge lite cred åt Fredrik som kom på en av Petters presenter. Inträde till Grönans över 50 konserter i sommar. Bland annat: Movitz, The Sounds, Panda da Panda, Wu Tang Clan, Hästpojken, Lorentz & Sakarias, Miss Li, The Tallest Man On Earth och många, många fler!

Bra Freddis!

No comments: