April 11, 2013

Som JC rean!

Igår kväll var jag och Annelie på Gina Tricot event. 45 minuter innan insläpp skickade Fredrik sms och sa att kön ringlade lång.

Det gav mig en flashback till JC rean hemma i Ronneby.

Då fick vi tillåtelse att gå tidigare från skolan för att sitta där och höka i timmar.

Väl inne roffade man åt sig någon snygg Complete tröja och kanske ett par snickarbyxor från Rabbit eller Crocker jeans.

På vägen ut tog man såklart senaste numret av Chili.

De hundra första igår fick tydligen en goodiebag och det förklarar väl köandet antar jag.

Vi skippade köandet och hängde hos Annelie istället. Väl inne bjöds det på 20%, lite dricka, FOTOBÅS och grym musik.

Miriam Bryant var FANTASTISK!


Dock köpte jag bara lite nya underkläder då alla mina vita blivit ljusblå på grund av en tvättmiss.

No comments: