April 20, 2013

Stort steg!

Nu har jag verkligen spårat ur vad det gäller byxbärande. Inte nog med att svarta jeans har prytt mina spiror, nu har jag även burit fladderbrallor!

Jag hade svårt att komma på vad jag skulle bära till. Men jag hittade en gammal t-shirt och så fick det bli. När jag provat tröjan insåg jag att den behövde en vända under strykjärnet.

Så tröjan åker av. Och blir nedsmutsad av mitt smink.

In med tröjan under kranen. Råkar blöta ner den överdrivet mycket och börjar bli orolig om jag verkligen kommer hinna få den torr.

På morgonen hinner jag absolut inte stå och föna en tröja. Sådana marginaler har jag inte!

Så fönen får föna själv! No hands! Det funkade utmärkt!





Den blev klar i tid och jag kunde fladdra vidare till jobbet:



3 comments:

Emilia said...

Skitsnyggt! Köp ett par svarta nu också! Puss

Karin said...

Skitsnyggt Becka!

becka said...

Tack! Vad söta ni är!
Extra tack till dig syster, som övertalade mig att jag faktiskt KAN ha fladderbrallor!

Puss på er!