May 25, 2013

Bättre fredag!

Då jag jobbar hela helgen och inte då har tid att träffa mina vänner bjöd jag i går hem Annelie och Karro på frukost.

Scones och smoothie! (Glömde att ta bild själv så jag lånar denna från Annelies Instagram)


Jättemysigt att ses och inte nog med att de välsignade mig med sin närvaro, jag fick även en underbar morgonrock från Annelie!

Ni som känner mig från Ronneby vet att jag ÄLSKAR morgonrockar. Så fort jag kommer in genom dörren i hemmet åker antingen den rosa, blå eller (favoriten) leopardmönstrade på!

I Ronneby finns det ingen gräns på när jag använder morgonrock. Jag går till grannen med en, kör bil och en gång var jag faktiskt på Maxi. Det var att ta det lite för långt, jag vet.

Men den här läckra jag fick i går skulle faktiskt till och med passa på Coop Konsum Bondegatan.

Tack!!

3 comments:

Karin said...

Oh! En ny morgonrock! =).. bild på denna tack!

Emilia said...

Jag vill också vara med! Toksaknar dig!!! ❤

becka said...

Det får bli live visning i sommar istället :)

Åh, söstra mi! Jag saknar dig också! Och pojkarna! <3