May 26, 2013

GULD!

Hacket pågick till 20 i går och därefter var det dags för presentationer och prisutdelning.

Jag var helt galet nöjd med mitt team så under presentationen babblade jag på en massa och våra fyra minuter i rampljuset gick fort åt.

Efter varje presentation var det dags att ta fram... Håll i er:

MENTOMETERKNAPPARNA


Poäng från 1-5 delades ut och segrarna (med god marginal) var:

TEAM STELLA!!!


VI VANN!!

Det var grymt kul att vinna trots att det redan kändes som att jag dragit vinstlotten med mitt team.

Så, nu hoppas jag att chefen gillar designen och vill publicera den nya siten mycket snart.

Glömde göra mina squats i går men rumpan gjorde ont ändå vill jag lova. Efter sittandes kontant i 12 timmar blir de flesta stolar obekväma.

Men nu blir det nya tag!

3 comments:

Emilia said...

Grattis! Gud vad kul! Bra jobbat ❤

Emilie said...

GÖr du också en squat utmaning? Jag gör i alla fall! :D 80 stycken nu på morgonen. På lördag har jag blivit utmanad i planktävling. Planka från 20 sek till 5 min på en månad! Hej och Hå nu kör vi =)

becka said...

Tack, tack syster ❤

Jajamensan Emilie, squat utmaningen är i full gång. Har dock glömt göra på två dagar och måste skärpa till mig. Frågan är om jag ska börja om eller fortsätta där jag var? ;)