May 06, 2013

Presentbordet!

Som alltid när det är födelsedag skapas ett presentbord. Ett bord där familj och vänners presenter placeras som en utställning för besökarna på kalaset.

Då jag inte hade något kalas här hemma bjuder jag istället på en liten bild av detta bord. Bordet som i år är en fönsterkarm:



Nej, jag fyller inte 34 år utan det är 34 VECKOR TILL JULAFTON!


Den underbart roliga kalendern och ett årskort på Fotografiska fick jag av Fredriks söta föräldrar, mina svärisar alltså :) Kalendern är bland det roligaste jag någonsin fått! Tack!

Jag fick jättefina smycken av mina egna föräldrar. Även av Marielle, Petter och Maria. Nu kan jag äntligen blinga, precis som jag önskat mig!


Mamma hade köpt underbara hårprodukter också som gjort mitt hår silkeslent. Marias mamma hade stickat sockar, så sött. Min sötsyster med familj skickade upp en fin klänning som jag ska bära med stolthet i sommar. Sara gav inspirations-kit till att göra egna vykort (kommer antagligen åka hem till henne och få assistans) och Fredrik gav mig den här fullkomligt underbara väskan från Marc Jacobs:


Oohhlalala!

Tack för alla fina paket och hälsningar i olika former. Kan definitivt tänka mig att fylla år liiiite oftare. En gång i halvåret kom jag fram till i lördags vore lagom.

Så den 4:e november smäller det igen!

2 comments:

Emilie said...

Fuck you, you fucking fuck! Vad är det???

Otroligt fin väska! Den ska du bära med stolthet!

becka said...

Hahaha, det är en nyckelring jag fick av min snälla bror. :)

Väskan ÄR underbar!!!