May 03, 2013

Vilken bra kväll!

Det är något speciellt att vara bland vänner.

Då jag fyller år på lördag hade jag igår bjudit in till en liten quizkväll på en pub. Music quiz trodde jag, men det var värsta frågesporten om presidenter och annat märkligt. Quizen var en besvikelse men jag hade så kul ändå!!

Av 14 pers så vann minst fem av oss öl i baren!

Så kvällen började och slutade med en resorb.

Tyvärr tog jag ingen bild på alla, så himla dumt! Telefonkameran åkte fram först sent på kvällen och ingen av de bilderna är något att visa.

Dock fick jag igen för bus jag brukar göra då jag nu på morgonen upptäckte att min miniväska är full av andras kvitton och en afro-kam från golvet:


Tack för det!

Och tack för en kul kväll, ni är förbaskat bra allihopa!

Om några timmar blir det kul igen! För då kommer mamma och pappa!

No comments: