May 15, 2013

Inte nu, jag tittar på Eurovision!!!

Mitt under Eurovision Semin i går ringde min telefon. Det var ett nummer jag inte hade inlagt och trodde det var någon av mina tjejer på jobbet som ville något. Därför svarade jag.

- Hej det är Rebecka.
- Hej Rebecka jag heter xxx och ringer från...
Jag tror direkt att det är någon försäljare, avbryter henne och säger:
- Jag kan inte prata nu. Du ringer MITT I EUROVISION så du får återkomma en annan gång. HEJ DÅ!! (Jag slänger på luren.)

Några minuter senare får jag ett sms:

Hej Rebecka.
xxx här som ringde dig nyss. Jag söker en kvinna till huvudrollen för xxx:s nästa reklamfilm och fått tips om dig. Om du är intresserad så smsa mig så skickar jag manus.

HOPPSAN! 

Kände mig som världens dummaste och kom att tänka på det här klippet med Loket och "Vem fan är du då?!":

Skickade ett sms tillbaka att jag är hemskt ledsen för mitt otrevliga svar tidigare och att jag absolut inte är någon aktris. Men manus har jag fått och det återstår att se om jag vågar... Och om hon vill ha mig efter det här!

No comments: